Amit az online számla rendszerről tudni kell III. (EGER)

Date: 
06.18 Monday 10:00 to 11:30
Location: 
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Konferencia terem (3300 EGER Faiskola u. 15.)

Július 1-vel indul az Online Számlarendszer. A nagyszámú vállalkozói érintettségre való tekintettel, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal és Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamra együttműködésében, újabb előadásra kerül sor az online számlaszolgáltatás rendszerével kapcsolatban.

Tisztelt Vállalkozás!

 

2018. július 1-jén lép életbe az Online Számla rendszer éles verziója. Ez azt jelenti, hogy a vállalkozások által kibocsátott, legalább 100.000 forint Áfa-tartalmat elérő számlák legfontosabb adatait, a cégeknek, adott (rövid) határidőn belül, elektronikus úton kell majd megküldeni az adóhivatalhoz. 

 

Ezen kötelezettségről tart tájékoztató előadást a Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkatársa, melyre tisztelettel meghívjuk.

 

Időpont, helyszín:

2018. június 18. (hétfő) 10:00 Eger (HKIK, 3300 Eger, Faiskola u. 15. Konferencia terem)

 

A rendezvényen való részvétel térítésmentes, de a terem befogadóképessége miatt előzetes regisztrációhoz kötött.

 

Jelentkezési határidő: 2018. június 15. 12 00 óra

Amennyiben konkrét kérdése lenne a témát illetően, kérem írja meg a lent megadott elérhetőségre!
 

Pappné Ambrus Katalin

Munkahely: 
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Beosztás: 
Pályaorientációs adminisztrátor, Mestervizsga referens
Cím: 
3300 Eger, Faiskola u. 15.
Telefonszám: 
+ (36) (36) 429 - 612 122-es mellék
E-mail cím: 
katalin.ambrus{#}hkik.hu

Jelentkezés - Amit az online számla rendszerről tudni kell III. (EGER)

 
1 Start 2 Complete
Üzenet (max. 1500 karakter)